У наш час точиться багато суперечок про імідж України на світовій арені. Саме слово «імідж» має англійське походження (image) і буквально перекладається як «образ», «відображення». Насправді імідж — це не що інше як штучне уявлення, яке формується в суспільній чи індивідуальній свідомості під диктовку ЗМІ та під психологічним впливом. Говорячи про імідж України, ми маємо на увазі певне ставлення до України людей, яке відображає реальні та уявні факти з життя нашої держави.
З виникненням нових маркетингових технологій та під впливом глобалізації світових процесів з’явився новий напрямок пропагування країни на світовій арені — державний брендинг, з точи зору якого деякі особливості України (наприклад, культурні традиції) розглядаються як певний різновид товару. Також бренд необхідно розуміти як національну ідею країни, її інтелектуальну власність, тобто комплекс думок, відчуттів, асоціацій та уявлень, які виникають у людини, коли вона бачить, чує назву країни чи купує товар, вироблений у цій країні.
Чому це важливо? Які основні основні напрямки формування сприятливого іміджу України в світовому співтоваристві? Та відповіді на інші запитання дають молоді студенти в книзі «Імідж України у світі: актуальні проблеми»