Українські претенденти при виборі працедавця в першу чергу звертають увагу на умови праці в компанії і на якість продукту, який вони виробляють. При цьому вони переконані - репутація міжнародних компаній вища, ніж у вітчизняних. Такі дані були отримані в ході опиту, який провів Міжнародний кадровий портал hh.ua. На питання «Що для вас найбільш важливо у виборі працедавця» 91,7% респондентів на перше місце поставили умови праці, маючи на увазі зарплату, соціальний пакет і можливість вчитися за рахунок працедавця. Для 46,3% опитаних важливо, щоб компанія була виробником якісного продукту, а для 42,0% поважно чути позитивні відгуки про потенційного працедавця від фахівців ринку. Кожен четвертий респондент звертає увагу на бренд компанії (відомий він чи ні) і її походження. Для останніх поважно, щоб компанія була міжнародною. Результати опиту показали, що кандидатів менше всього цікавить соціальна активність потенційного працедавця, наявність в соціальних мережах і ЗМІ, а також популярність її першої особи. 79,3% опитаних переконано, що репутація міжнародних компаній вища, ніж в українську. 14,1% респондентів думають навпаки. 5,7% - важко дати ствердною відповідь. Опитування проходило на Міжнародному кадровому порталі hh.ua 3-4 жовтня 2011 року. У ньому взяли участь 1 104 респонденти зі всіх областей України. 58,9% - кияни, 6,8% - жителі Дніпропетровська і області, 5,9% - дончане, 4,58% - харків'яни, по 3,2% - львів'яни і одесити.