«Чутки і міфотворчість як інструмент політичної боротьби»

30 березня 2013 МА провела тренинг «Чутки і міфотворчість як інструмент політичної  боротьби»

Це ще один з низки тренінгів про ПР, які ми зорганізували в цьому році. PR-технології, що оперують стереотипами й міфами, дають можливість політикам, бізнесу впливати на підсвідомість споживача. Образ, який надходить в людський мозок ззовні, розпізнається на основі спрощеного шаблону. Цей шаблон – або стереотип – допомагає особистості зорієнтуватись у плинному світі. Тому медик – зажди в білому халаті, зі стетоскопом, а програміст – нечесаний, заспаний, червоноокий, митник – корупціонер, . Спеціальна методологія PR – формування іміджу – втискує образ політика, шоу зірки, підприємства в існуючий стереотип.

Міфотворчість як інструмент PR більше використовується в політиці, хоча, при достатньому професіоналізмі, він прийнятний і в бізнесі. Створюючи міф, піарник спершу визначає суспільні запити відносно діяльності фірми. Наприклад, якщо ідеальний бізнесмен, з точки зору громади, має бути меценатом, покровителем мистецтв, образ для ЗМІ наповнюється затребуваними рисами: підприємство і юному художнику виділяє кошти, і старовині приміщенні реставрує, і безкорисно передає на баланс міськради і т.п.

Під час тренінгу було розглянуто наступні питання:

Про PR

  • що таке PR,
  • що таке політичний PR,
  • використання технологій public relations у політиці,
  • формування іміджу політика.

Міф

  • що таке політичний міф,
  • види політичних міфів та технології маніпулювання громадськістю,
  • міфи по-українськи,
  • чутки у політиці.

Перегляд фільму.

Обговорення фільму.

Тестове завдання.

 

Відео

English version