Специфіка створення іміджевих моделей за допомогою ЗМІ та методи їх аналізу

2 березня МА провела тренінг «Специфіка створення іміджевих моделей за допомогою ЗМІ та методи їх аналізу»

У сучасному суспільно-політичному житті України великого значення набуває імідж не лише подій та явищ, а й суб'єктів політики, громадських діячів, активності великих корпорацій. В політичному житті це відбувається тому, що реальні розбіжності між програмами партій зведені до мінімуму й на формально альтернативних виборах волевиявлення є наслідком не стільки реальних знань про кандидата та його програму, скільки зорієнтоване на образ політика, що склався та утвердився в суспільній свідомості. Так само ми визначаємося з довірою до інших суб’єктів господарювання - банків наприклад.

Одним із головних елементів іміджевої кампанії є засоби масової інформації, за допомогою яких реноме тих чи інших явищ і суб'єктів політичного життя проникає та закріплюється в масовій свідомості. Проблема створення ідеальних образів і вкорінення їх у масовій свідомості посідає одне з чільних місць у рекламі.

Як формується імідж, які якісні та кількісні показники медіа активності використовують для аналізу активності суб’єктів ПР в медіа та інші питання розглядалися на цьому цьому тренінгу МА.

 

 

Відео

English version