Д.Табачник виділив 5 мільйонів на рекламу української освіти в Азії та Африці

ДП "Інформаційно-іміджевий центр" Міністерства освіти 14 грудня за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "Рекламне агентство "Центр" на послуги з проведення рекламної компанії з пропагування системи освіти України в засобах масової інформації, розрахованих на закордонну аудиторію. Вартість угоди склала 5,10 млн грн. Про це повідомляється в "Віснику державних закупівель". 

Рекламна компанія направлена на просування експорту українських освітніх послуг на зарубіжні ринки для залучення до навчання в Україні іноземців. Два ролики довжиною 30 та 60 секунд мають вийти на міжнародному новинному телеканалі. Цільовими регіонами є країни СНД (регіон Середньої Азії), а саме Казахстан, Узбекистан, Туркменістан, Таджикистан, а також країни Близького Сходу і північної Африки. 

Єдиним конкурентом "Рекламного агентства "Центр" на тендері було "Євро-імідж". У складі засновників цих компаній є Олена Денищук-Жук.

Джерело: osvita.org.ua

 

 

Відео

English version